16. feb. 2009

HV gave

Da har jeg både fått og sendt min første HV gave.

Min hemmelige venn denne mnd var Madevik.
Og Briti har gjettet riktig at jeg er hennes hemmelige venn

Her er gavene som jeg har fått.





Jeg har fått litt mønstert stoff og litt blonder.
Med tips om å lage nålepute.. og det er ingen dum ide.
2 nøster med muskat i en herlig rødbrun farge

To stearinlys, som desverre har fått røff behandling.

noen knapper

Alt var kjempefint. Så nå må jeg finne frem symaskinen.

Som jeg aldri har rørt... kremt..

(Gir meg selv et realt spark bak)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for kommentaren! Hvis det er veggfargen du gjerne vil vite, så er det fargen "Sand". Den er mer brunaktig, enn grønn, men absolutt kjempefin! Gratulerer med nytt kamera og HV-pakke. Håper du koser deg masse med begge deler.

Anonym sa...

Jeg kan hjelpe deg med å sy hehe