5. feb. 2009

Flere prosjekt og underveisbilde

Syns det er på tide med en liten oppdatering her..

Klukka'n gikk kjemperaskt å strikke... helt til jeg hadde fått for og balstykke på hver sin pinne.. og prøvde den! Det skulle jeg ikke gjort.. Den er for liten... Men jeg rekker den IKKE opp igjen..

Begynner å bli skikkelig lei beige! Så det blir en gave til den som passer den og som vil ha den.. Har ei i tankene som er mulige arvtakere ;-) Så vi får se om den faller i smak.

Men Klukka skal jeg ha.. så nå har jeg bestilt fargeprøver fra Birgirsdottir..


Her er underveisbilde av Klukkan min
Photobucket

Jeg sitter altfor mye inne på Hobbyboden

Det er flere som har begynt å strikke på en genser kalt

Topstykke fra danske Geilsk.

Og da klarte ikke jeg å styre meg heller..

Bestilte garn på søndag kveld. og pakka lå i postkassa i dag.

Kjapp og grei levering

Har valgt fargen Rust.

Photobucket

Så nå er det bare å fortsette å strikke :-)


3 kommentarer:

amylin sa...

Så synd at Klukkaen din blir for liten! Fin blir den og heldig er mottakeren. Gleder meg til å se Topstykke ferdig. Har så lyst på en sånn selv. Ha en god helg!

Ingun sa...

Takk for komentar hos meg.Ser du er kjempegod til å strikke, eg kan strikke men har ikkje den heilt store tålmodigheten.

Lykke til med klukka. God helg

Anonym sa...

test